GezginPaNDa prensinanasi yılbaşına 7 hafta var . 20 kg vermek için haftada 3 kilo vermeniz lazım ki bu pek mümkün değil. Ama kilo vermenin iki yolu var 1 boğazı tutmak 2 spor yapmak Bol su Yesil çay Bol protein ve Bol sebze Karbonhidrat 🚫
kader539_ Sogukbaklava ben oturup paketlerle çikolata yesem yine de o an beni hiçbir şeker kesmiyor neden oluyor acaba yaa çok moralim bozuluyor çok üzülüyorum sabah gözümü açar açmaz aklıma ilk gelen şey şekerli birşey her yemek sonrası büyük bir uyku çöküyor ve mutlaka benim şekerli birşeu yemem lazım hele normal bir acıkayım elim ayağım zangır zangır titriyor içim çekiliyor neden bilmiyorum 😪
Deletedmom_216 mami68 kiz niye iste 😂 metabolizman mi cok hizli☺️ mesela benim hizli cok iyi sık yemek yersem cok hizli kilo alabiliyorum ama 1 hafta dogru duzgun bisey yemiyim aitistirayim sadece hemen kilo veriyorum bida fark ediliyo yani kilo alip verdigim de
kader539_ Sogukbaklava hayır baktırmadım ama hamileyken kan sonuçlarında illaki çıkmazmıydı ki 3 ay oldu doğum yapalı
MnkKrtl prensinanasi hamur işi tatlı pilav makarna gibi şeylerden uzak dur kendine sağlıklı beslenme programı yap içicekler shakeler falan yapın bide spor yaparsanız bence verirsiniz bol su ve 7-8 den sonra bişey yemeyin. Yada aralıklı oruç deneyin
gokturkasli prensinanasi bogazina sahip cikmak onemli kural ve hareket evde leslie yap sabahlari ac karnina 1 mile aksamlari 3 mile 100 yan donme bide aksam yatmadan 1 soda 3 yk yogurt yarim limon cay kasiginin ucuyla toz zencefil karistir 10 gun yap bide 3 lt su ic
kader539_ Sogukbaklava yok maalesef 1 ay zor emzirdim sütüm çekildi. Ama baktırsam iyi olacak demekki çünkü hiç normal gelmiyor bana kısır döngüsü oldu artık bende .acıkıyorum yiyorum şeker yemem gerekiyor bu sefer şeker yiyince tekrar acıkıyorum çok tuhaf birşeu