Babyyyyyy doğumdan 2 ay sonra doktorumun onerısıyle hapa başladım 2 ay kullandım 6 kilo aldım ve adet olamıyordum iyi gelmedi dıye bıraktım 3 gün sonra adet oldum 15 gün sürdü bitince 5 gün sonra tekrar oldum 15 gün sürdü üstelık tiroit hastasıyım hormonlarımı mahvetti bir adetımı daha bekleyeceğim eğer düzelmezse hemen doktora gıdecegım şu an prezervatıfle devam edıyoruz bebegım 6 aylık