Nasıl korunuyorsunuz anneler 4 ay oldu doğum yapali korkudan ilişkiye girmiyorm valla 🤣daha bişi de yaptırmadım aklimda kordon bagaltmak vardı ama emziriyorm daha anestezi yapıyorlarmış 24 saat hastanede olmak grkyormus o yüzden çok zor 27 yasindaym 3 çocuğum var 6 yaşına gircek Kızım 4 yaşına girecek oğlum 4 aylık bebem var yeter Allah’ım ayaklarina taş Degirmesin Allah’ım olmayana versin o yüzden napcam bilmiyorm sizler nsl korunuyorsunuz