Yazılanların hepsini okudum ben de en başta spiral takmak istiyordum ama etrafımda o kadar çok takan kadın gördüm ki bir tık tırstım hap kullanmak istiyorum bakalım doktor ne diyecek bu konuda ama ikisi de zararlı bunu biliyoruz ikisi de kilo yapıyor bilmiyorum kilo yapmayan arkadaşlarımız varsa zaten kilolu bir kadınım hani bunları taktıktan sonra veya o hapı kullandıktan sonra daha da kilo alırsam önüne geçemem diye de bir korkum var aslında doğum kilo mu hala veremedim 7 ay oldu emziriyorum üstüne bir de