Deletedmom_215 Evinizde ve kamera olacaksa güvenilir bir bakiciyla 2-3 yaşa kadar ilerleseniz daha iyi,çalışma saatleriniz çok iyiymiş eşiniz 2 de devralacak çocuğunuzu, 8-5 kreşe gdiyor kızım 14 aylkkn başladı, kreş o yaşlarda öğretmen paylaşımı ,oyuncak paylasmi için zor bnce anlamlandramiyorlar.kreş arastirirknde öğretmeninin eğitimini sorgulayın açıktan mezun çoğu çalışan ve formasyon vs yok çocuğa yaklaşımı etkiliyor bu,temiz,ilgili olması her konuda sizi doğru bilgilendirmeleri önceliğiniz olmalı bence bu yaşlar için,instgram reklam hepsi çok güzel bir profil çiziyor yanltiyor insani