Deletedmom_215 işte anne yüreği ben çalışmıyorum ilk kez vermeyi düşündüm oda kendisi istiyor diye ve 4yaşında kafamda bi sürü soru oluyor iyi bir yer bakıyorum millet soruyor versene cocugu biz veriyoruz falan diyolar mesele vermek değil ki cocuguma bir şey olur başına bir şey gelir bensiz korkar mı endişesi var bana kalsa ne okula ne kreşe veririm dursun gözümün önünde bizi bu düşünceye sokan insanlar yüzünden bu haldeyiz kimseye güven yok iyi bir yer olsa bu sefer anne yüreği ben onsuz ne yaparım diyoruz acaba üzüldü mü yemek yedimi arkadasıyla kavga mı etti ben heralde askere verir gibi cocugumun peşinden ağlarım gibi 😁Allah iyi insanlarla karşılaştırsın tek istediğim bu ❤️🙏