Ben bir çok fenomen de mesela bakıcı görüyorum ama hepsinin evinin her köşesinde kamera var ve dışarıda dahi olsalar sürekli izliyorlar. Böyle bir zamanda kendi öz evlatlarına neler yapıyorlar tutun ki bir yabancıya emanet edeceksiniz asla seçenekler arasında kamerasız bakıcı olmasın bence