Bende en son 28 Eylül de oldum 12 gün geçti 28 ekimde olmam gerekiyordu her ayın 28 inde sabitti bi ay aksadı 5 gün önce test yaptım negatif olsa pozitif çıkardı diye düşünüyorum bu ay kime sorsam gecikmiş benim ki çok uzun sürdü ve ilk kez oluyo neden oldu bilmiyorum