zerda_arven zerda_arven olunca yazalım tamamı biz şu arkadaşla birbirimize haber veriyoz oldunmu olmadım diye onunda olmamış benimde kızımı gözüm gormuyor streten
nutellaa_ zerda_arven her ay düzenli mi oluyorsun. Normalde 1 yaşa kadar düzensizlik olabilir demişti doktorum
zerda_arven nutellaa_ ben her ay düzenli oluyodum 40 imdan sonra hemen adet oldum zaten ben mesela 3 ay önce 16 2 ay önce 10 geçen 5 inde olmustum hala olmadı ilk kez başıma geliyor böle bişi test yaptım hamile değilim zaten hamile olmakta istemiyorum
nutellaa_ zerda_arven bende aynen senin gibi oldum bir kaç gün önceden olurdum ama bu ay yok gelmiyor bir türlü lanet şey 😀
zerda_arven nutellaa_ neden böle oldu ya anlamıyorum ilk kez başıma geliyor test yaptım negatif 7 aylık kızım var çok korkuyorum içim içimi yiyor resmen olsamda kurtulsam diyom
aysegultkn01 zerda_arven bende geçen ayın 5 inde olmuştum hala olmadım:(((( 4.5 aylık ikizlerim ve en büyük korkum hamile kalmak şu an bi an önce olsakta kurtulsak
zerda_arven zerda_arven aysegultkn01 7 aylık kızım tam bugün 7 ayına girdi test yaptım çıkmadı ikinciyi asla düşünmüyorum ama ilk basima geldi böle bişi
zerda_arven nutellaa_ geri çekilmeyle ocakda 2 sene olcak ilk 8 ay çocuk istemedik istedik sonra olduydu 1 kere prezervatif kullandık can acitiyor diye birakmistik ama ilk ke bole bişi oluyor
minikduru TgbHmzz kesinlikle aynı durumdayız kızım 14 aylık en son 1 ekimde adet olmuştum adet tarihimden sekiz gün geçti eczanedeki testlerde bişey çıkmadı kab tahlili verdim bekliyorum 😪
nutellaa_ zerda_arven biz hep prezervatif + geri çekilme yapıyorduk ama geçen ay adetime bir kaç gün kaldı diye takmadan yaptık ger çekilme şeklinde ama yinede korkuyorum acaba olmuş mudur diye