Yaren123- TgbHmzz benım adetım de hıc gecıkmez yarın yada pazar olmam lazım esım belkı bebek olabılır dedi Inşallah yoktur çok korkuyorum
aslalp TgbHmzz benim 13 gün gecikmişti 4 defa test yaptım negatif çıkmıştı en son doktora gidicem artık diye karar verdiğim gün gelmişti oluyor yani stress çok etkiliyo
zerda_arven aslalp Allah’ım bı gelse kurtulucam yeminle burda post okuya okuya motive oluyom o dereceye geldim kızım 7 ay 1 günlük oldu korunuyozda ilk kez başıma böle bişi geliyor
zerda_arven TgbHmzz kaç gün gecti ben 5 inde olmam lazımdı hala olmadım test yaptım negattif 7 ay 1 günlük kızım var içim içimi yiyor olsamda kurtulsam başıma ilk ke bole bişi geldi
smg98 Kızlar benim 20 gün oldu hala adet olmadım. Karın ağrım var ve akıntım başladı kan vermeye korkuyorum. Gecikmesi normal değil mi ?