Ahelmetcinogl ben de iki hafta önce başladım 3 yaşında oğluma. Ben şarkı yaptım eğlenceli. Onu söylüyoruz tuvalete götürdüğümde. İlk günler otururken,yemekte, oyun oynarken söylüyordum . Pipi bize çiş verrrr popo bizee kaka ver diye ritimli 😁 şimdi kendi diyor anne pipi çiş verecek bize.