Ahelmetcinogl Bende 2.5 yaşında kızımın isteğiyle ve verdiği sinyalleri takip ederek başlamıştım,ilk gün dahil hiç kaçırma falan olmadı, tuvalete sticker panosu koydum, onu yapıştırdık, lazımlığını beraber seçtik, hikaye kitaplarıyla da destekledim, etkinlikler hazırladım bu konuyla alakalı, herşey çok sorunsuzdu, ama sonrasında bir süre sonra adaptör deneyelim diye düşündük, ondan korktu, çişi kakası geldiğinde söylememeye başladı, yeniden kitapları okuduk, altına kaçırdığında tepki vermedim, sorun olmadığını ama bir sonraki sefere bana söylemesini istedim, doktorumuzla görüştüm onun şöyle bir önerisi oldu, belirli aralıklarla söylemese bile mutlaka tuvalete götür, altına kaçırma alışkanlığa dönmesin dedi, bende onun dediğini uyguladım, şuan daha iyi durumda, sadece kakasını yapmaya başladıktan sonra söylüyor ondan hala biraz korkuyor. Bu tarz gerilemenin altında yatan psikolojik sebepler yoksa ailevi durumlardaki değişimler, yeni kardeş/ boşanma vs durumları, geçici bir süreç olarak görülebiliyor 🌸