3yaşındaki kızımla kendi isteği üzerine çıktık 🚽 eğitimine, 1hafta oldu. İlk gün çok güzeldi hep tuvaletim geldi diyerek gittik oturduk bazen yaptık bazen yapmadık. Gelelim 2gün ve sonrasına, hiç bir şekilde ne kendi lazımlığına nede klozete oturmak istemiyor, tuvaleti geldiği zaman söylemiyor sormamıza rağmen ve kaçınılmaz son altına yapıyor hep. Tuvalet eğitimine dair aklınıza gelebilecek herşey var evde, güzelce anlatıyoruz babasıyla böyle olmaz tuvalete gitmeliyiz diye. Ama yok hiç bi şekilde kabul etmiyor, söylemiyor sonunda da altına yapıyor. Bana bi yardım, akıl ne yapmam lazım??