Sema345 ay evet dünden beri karnım ağrıyo demeye başladı bizimki de çünkü 💩 yapmıyor. Anlattım güzelce tuvalete gitmediğimiz için karnın ağrıyor, tuvalete gidince geçer dedim düşündü baktı yüzüme ama gene olumlu bi cevap yok. Anlatıyorum, söylüyorum dinliyor ama o istediğim cevap hala yok. Bende teklif ettim bezi ama yok kabul etmedi. Bizde ekransız büyüyoruz, ekran bile teklif ettim düşünün ona bile hayır dedi ne yapacağımı şaşırdım. Sizin adınıza da çok sevindim inşallah hep böyle devam eder de darısı benim başıma olur ne diyim. 🤷♀️