aslnhan her 2 çocuğumu da 4 ay biter bitmez koydum büyük oğlum 4 yaşında hiç kaza falan yaşamadım şükür parmak ucunda yürüdü bi dönem ama bunu keyfi yapıyordu şu an 4 yaşında gayet düz yürüyor diğer bebeğim 6,5 aylık onu da 1 aydır koyuyorum içine ona da bakıcaz artık gözüm hep üstünde kaza falan olmaması için yani asıl kazalar bence yürümeye başlayınca oluyor 🤦🏼♀️