aslnhan ben 5 aylıktan beri kullanıyorum çok memnunum valla hiperaktif bir saniye bile durmayan bebeğim var aşırı hareketli. Hoppala da aldık fisher price onda 3+ yazıyordu kutusunda biz 4 aylıkken ona koymaya başladık. Oyun alanı da var oyun parkı mı deniyor 120×120 içinde tonla oyuncak koyduk oynuyor biraz vakit geçiriyor. Bütün bunlara rağmen çocuk durmuyor 😂 Aşırı sıkılıyor. Ama hayatımı kolaylaştırdı diyebilirim. 10 dk Hoppala 1 saat oyun vs sonra bi 20 dk yürüteç gibi gibi gidiyoruz işte. Uyuyan, sakin duran bebeklerin hastasıyım. Darısı 2. Bebeğe inşallah 🥹 kilo tutmuyor çocuk, çubuk kraker gibi bacakları mamayla beslendiği halde 🤦🏼♀️😂