aslnhan Arkadaşım çok zor bu yürüme evresi. İnan çok çok zorlandım. Çok düştü kalkamaya çalışırken yürümek istedi sürekli bel ağrısından öldüm. İşlerim yarım kaldı. Uyuyunca koşarak iş yaptım. Zerre oturup dinlenmedim. Ama yürütece koymadım. Bende düşündüm koysak ne olur diye. Ortopedist, nörolog ve çocuk doktorları önermiyor kesinlikle. Özellikle erkek bebekler için sıkıntı dediler. Sen işini halledip bitireceksin diye bebeğinin sağlığını riske atamazsın. Ev kazalarıda cabası. He yürümeye çalıştığı dönemdede kazalar oluyor. Düşüyor kafasını çarpıyor morarmalar oluyo falan ama en azından içimiz rahat oluyor. Onun yerine yanına mutfağa al yere bir şey ser oyuncaklarını koy önüne öylede 5 10 dakika oyalanabilir. Ben 6 aydan itibaren mutfakta işim varsa mama sandalyesine koydum eline bir şeyler verdim. Hem beni izledi hem oyun oynadı. Bu bana yarım saat kazandırdı hep