aslnhan yürümeye çok meraklı kızım, nerdeyse saatlerce kanatlarında ın tutup yürütüyorum hemde yürütecede koydum ama artık onu istemiyor beni sen yürüt diyor 😀 yiğenlerim, biz, eşim tanıdığım bi çok çocuk bindi bi sorun yaşayan görmedim. Çocuklar ilk yürüyünce parmak ucuna basar sonra yürürmüş, ablamın kızı binmediği halde öyle yürüyünce doktor söylemiş.