Benim kızımın sarılığı 22 çıktı bir gece hastanede yattık değer 15e düştü. Doktor 18 altı normal bol bol emzir geçer dedi. Ben hem emzirdim hem mama verdim elhamdülillah şimdi daha iyi. Sizin değer yüksek değil ki neden geçmiyor diye endişeleniyorsunuz