Hanımlar merhaba , bebeğim 36 günlük sarılığı halen geçmedi 1 hafta küvezde kaldı o dönemde olmuştu Işın verdiler . Ama halen geçmedi doktora 1 ay kontrolünde gittiğimde halen var dedi tahlil falan yaptı temiz çıktı sarılık değeri 10.5 çıktı diğer her şey temiz dedi anne sütü sarılığıdır. Nasıl geçer bu bol bol emziriyorum ama geçmiyor mama alıp destekleyeceğim başka yöntem bilen var mı