TwoboysOnemom sütünüz yetiyorsa anne sütü sarılığı için 1 aylık bebeği mamayla desteklemenize gerek yok. O ilk 2 hafta sütün yetmediği durumlarda fayda eden bir yol. Anne sütü sarılığı kendiliğinden 3 ay içerisinde geçiyor. Anne sütü sarılığı önlenebilen bir şey değil zaten bazen anne sütünde bir takım maddeler sarılığa neden olan biluribinin atılmasını yavaşlatıyor ondan oluyor sarılık. Zararlı bir durum değil. Sarılık zaten ilk 10 gün tehlikeli. Testleriniz de yapılmış ve temiz gelmiş. Bebeğinizin rengi 3 ay biraz sarı olacak sadece sonra kendiliğinden düzeldiğini görürsünüz. Onun dışında normal beslenme düzeninde devam edebilirsiniz. Ekstra ışık yakmanıza mama vermenize saatte 1 beslemenize vs gerek yok.