suheyla92 mer_ann ben de doğum iznine cikinca heveslendim basladim hicbiseye benzemedi 25 ilmek aticam diye 60 küsür atmisim neyse bikac sira ördüm bi baktim aralarda delikler oluşmuş 😅😅😅
blackksea mer_ann ilerleyen zamanlarda yapabilirsem ben de yapmayı isterim ya hiç el emeğim yok bebeğim 4 aylık hiç fırsat olmuyor gibi bişi
Tinymom55 mer_ann bence çok güzel emek var bir kere. Ben hiç yapamıyorum ya böyle şeyler yapanlara hayranlıkla bakıyorum 🥰☺
gzplt mer_ann Çok güzel olmuş ve çok ince bir düşünce imrendim ama hiç bilmiyorum bu örgü işini bir zamanlar denedim baya uğraştım baktım 3 parmak kadar anca olmuş attım bir kenara atış o atış 🫠😁
333bd mer_ann gayet iyi olmuş eline sağlıkta kız niye bu kadar çingene pempesi renk seçtin acık güzel renkle öreydin
mer_ann 333bd canim tesekkur ederim inanki ben almadim kvdem aldi sagolsun yinede zahmet etmis baska renkler alicam 🤦🏻♀️