Alparslaninannesi Derinkomm sütü az olanlar icin elle sagmak cok zor oluyo en az 45 dakika damla damla toplaniyo ama herkes elle saginca süt artar diyor 😓
Derinkomm Alparslaninannesi zaten elle sağımın amacı sütü artırmak daha çok uyarılıyor meme ve dolayısıyla daha çok süt üretiliyor. Maalesef ilk aylarda bu emzirme işi sıkıntılı. Bebek istemiyor süt gelmiyor yok boğazına kaçıyor falan ben de çok olmasa da uğraştım bi ara kucakta geze geze emdik bi ara yatarak. Büyüdükçe düzeldi. Şu an 11 aylık olmak üzere kendi gelip açıp emiyor. Siz de sabredin olacak inşallah🙏
Alparslaninannesi Derinkomm ne kadar sure sonra duzeldi biz 4 ay oldu daha duzeltemedik su isi 😓 sütüm de yeterli degil
Durucugunannesi neon12 Facebook'ta emzirme akademisi var, emzirme danışmanlığı yapanlar o grupta size çok faydalı olur, lütfen göz atın , meme reddini asabilirsiniz
Saraa neon12 ayy canım ne saçma konuşmuş öyle doktorun ya gitme bence onu psikolojini bozar sadece o. Ve kimseyi de takma anne sütü almayan çocukta öyle güzel büyüyor ki benim çocuğum da 2 haftalık olduktan sonra mama vermeye başladım meme de verdim ucu olmadigi halde zorladım nereye kadsr giderse artık dedim 1 aylık olmadan sütüm tamamen birden kesildi ne yaptıysak gelmedi bende sadece mama verdim başlarda çok üzüldüm kafama taktım ağlardım hatta çocuğum bana düşkün olmayacak mantığı vardı ama kızım 3 ay 23 günlük oldu ve banada çok fazla düşkün maşallah çokta diri hareketli Yavrucum. Kuzenim sadece emziriyor bana demişti ki yaa mama yiyen çocukta hep hasta olur hastalıktan kafası kalkmaz keşke emseydi bende hiç umursamadım bu dediğini 2 gün sonra baktım kızı hasta olmuş ve 1 aydan fazla çekti hastalığı benim kızım çok şükür hiç hasta olmadı dışarı da çıkarırım insanlarin içine de sokarım hatta hasta çocuklarn öptüğü bile olmuştur yine de olmadı hasta maşallah diyim de yani mama veya sütle alakası olduğunu düşünmüyorum sakın emzirmiyorum ondan hasta oluyor diye düşünme emzirmeyen sadece mama veren o kadar insan taniyorjm ki çocukları çok sağlam iyi. Ablam da 2 buçuk yaşına kadar emzirdi sütü hep bol oldu ama yeğenim hep grip bağışıklığı hiç kuvvetli değil. Kimseyi dinleme çocuk senin çocuğun laf edenlere de ağzının payını ver sussunlar mamayı düzenli vermeye devam et memeyi de dene olursa olur olmasa da hiç ama hiç takılma inşallah bebeğin de iyileşir Rabbim sağ salim guzelce büyütmeyi nasip etsin hepimize 🤲❤️ biraz uzun oldu kusura bakma canm 😃
neon12 Saraa tıpkı benımde senın gibi oldu canım meme ucum yoktu sütüm vardı ama 1 ay anca dayanabıldım sağmaya sonra yavastan azaldı mamaya gectm😊bende sizin gibi dusunuyorum tabıkı anne sütü yerını bisey tutmaz ama mamayla da büyüyn bircok cocuk var hasta olmuyor .doktorum anne sütü konusunda bana baskı yaparsa zaten baska doktora gıdexegım sonucta zorla olacak birsey dgl bu süt🤷🏻♀️Bu arada güzel yorumlarınız icin tesekkur ederm kac gundur anca yüzüm güldü biraz motıvasyona ıhtıyacım varmıs meğer🤗
Pinkbery neon12 ozaman canım bu laf edenlere özellikle eşine söyle emzirme danışmanı tutsun sana Bazı bebekler gercekten bu konuda cok inatcı oluyor ve kendi başına üstesinden gelemeyebilirsin. Yardım almalısın kendinde düzenli sağımını yap tabi. Yani hic sütü olmayan gelmeyen annelerimizde var. Ne bu mama düşmanlığı. Hep söylerim kimse sütü dururken bebegine mama vermeyi tercih etmez elbette!!! İnsanlar bunu anlayamıyor 🤦
neon12 Pinkbery evet canım emzırme danısması tutalım dedı ama nerden bulacagız blmıuorum saglık ocagına sorduk eve gelemeyız dedı .hastanelerden gelen olur mu kş
Derinkomm Alparslaninannesi bizim mama ve biberon hiç olmadı bi ara emzik tutmuştu o zaman meme istememeye başladı onu bıraktırdım yine 4-5 aylık olana kadar beni zorladığı oluyodu
NisammM neon12 sakın ümitsizlige kapilma bak benim kizim 4. Ayina kadar cok guzel emiyodu sonra meme reddi basladi 3 ay sagarak verdim sutum azaldi diye sutten kestim vermedim tabi zaman gectikce icimde gizliden bi pismanlik oluyodu sonra 2.5 ay sonra tekrar vermeye karar verdim 2 hafta boyunca damarlarimin acilmasi icin ugrastim bildiginiz resmen sut icin de irinleşmişti sonra normale dondu 3 4 cc cikiyodu sutum emzigi tamamen biraktim biberonu gun icinde vermemeye calisiyorum uykusunda emziriyorum elimden geldikce yoluna koymak istiyosan aglamadan olmaz elbet aglayacak kizim biberonu memeyi ayirt edebilevek kivamda biberon olmadan uykuya dalmada zorlandi ama sonunda uyuyodu yani bu konuda sizin iradeniz cok onemli sakın vazgecmeyin Rabbim oyle mucizevi bi besin vermis ki bebeklere hastaliginda dahi ilaç bana bi abla mamaya sutun varken sutten kestigin icin gece kalk tovbe et Rabbim sutunu verir sifasini da verir inşAllah dedi kizim alerjik bu arada buna canı gonulden inanin ve tovbe edin ilk basta cok sacma gelecek ama dua ettikce cok iyi anlayacaksiniz😌
NisammM neon12 olur inşAllah bak ben tekrardan sıkı diyet yapmayi dahi goze aldim yeter ki emsin diyorum bi arkadas demis ya 11 aylil geliyo kendi aciyo diye inşAllah kızım da oyle olur 😔
neon12 ZehraAlbayrak sütüm cok yogun ve güzeldi 12.gun esımle ve aılesıyle bi kavga stresten cocugumla bile zor ılgılebıldım süt sagmayı bıle psıkolojık olarak yapamadım 2 günde bire düşti sonra 1 hafta sağma .sonra mamaya döndum🥺
neon12 Alparslaninannesi cok tesekkur ederm canım.yani senn 20 cc cıkıyorken sağa sağa 80 cıktı dimi o zaman ümit var demektır Pes etmeden süreklı sağayım🙏🏻
Alparslaninannesi neon12 evet canim aynen oyle iki göğüs toplam 20ydi. Zor bi süreç canim surekli sagmak zaman alici yorucu ama evlatlarimiz için sabır .. ben de hep keske kendi emse diyorum ama nasip iste olmayinca olmuyor
Sezgin neon12 bazen naparsanız yapın ama o süt gelmiyor ya da yetmiyor. Allah sağlık sıhhat versin mamayla da çocuklar büyüyor. Anne sütü almadı iyileşemeyecek diye bir şey yok. Sütünüz varsa sağın. Artırmaya çalışın ama olmuyorsa ne olacak? Çocuk bizim yediğimiz gıdaları mı yiyecekmiş.
Lalin neon12 emzirme danışmanından yardım alın mutlaka. Mama vermek tabii ki kötü bir şey değil ve bu sizin kararınız ama sütünüz varsa neden vermeyesiniz. Formülü tam olarak bilinmeyen iki şeyden biri anne sütü. Dolayısıyla muadili yok.
FeriDeniz neon12 biberon veya emzik varsa onlar meme reddi yapabilir. Mamayı kaşıkla ya da EDS ile vermeyi denediniz mi?
Karam neon12 cnm ilk oglumda ilk 2 ay anne sutu aldi ondn sonra emmedi mama verdim sobali ve buyuk ewde oturduk hic hastalanmadi onla alakasi yok cnm minigimde 7 ay emdi surekli hastalaniyo bunye meselesi bu kim isterki mama vermeyi mecbur kaldiginda veriyosun bide mamayi biberonlami veriyosun belki ondanda gogsunu tutmaz ilk zamanla bende minigime verdim uyumadigi icin cay kasigiyla verdim surekli 7 ay biberon vermedim