neon12 canım kafanı takma emziremiyorsun diye kötü anne değilsin. Benimde göğüs ucum yok, doğumdan sonra sarılık olacak diyip mama verdiler biberonla çocuk tamamen meme reddinde. İlk haftalarda kafayı inanılmaz takıyordum ama kilo alımı iyiyse günümüz mamaları anne sütüne yakın. Kaka ve çişi nasıl? Rengi nasıl? Sağ sütünü benim kızımde 50 günlük sağıyorum olduğu kadar. Emzirme danışmanından bugün ayrıldım şırıngayla besle dedi çocuk ağlama krizlerine girdi geceler boyu hıçkırarak ağladı. Bu emzirme faşizmi nedir? Boşver takma, bir süre sonra zaten ek gıda başlıycak. Böyle böyle bebeklerimizin tadını çıkaramıyoruz.