Oglum 2 aylık ilk 1 ay anne sütü sagarak verdım mama anne süt olarak gidiyordum sonra ne olduysa sadece mamaya döndüm sütüm o arada iyice gitti🤦🏻♀️40 günlükken bronşit oldu bagısıklıgı cok zayıfmış.1 aydır hala hastalıgı gecmedi etrafımdaki herkes üstüme geldi anne sütü vermedigim ıcın ıyılesse bile tekrar hastalanırmıs bu cocuk böyle büyümezmiş falan..doktorum bile anne sütü vermeden karsıma cıkma bir dahakı ay duymuycam mama dedi🥺artk ne yapacagımı şaşırdım memeyı reddediyor almıuor cıglık atıyor doktor, eşim,ailem emzıreceksin diyor🤦🏻♀️Öyle vicdan azabi ceker oldum ki .ilacı benmişim doktor da öyle dıyor ama elımden bisey gelmıuo ıstemıyor memeyi🤦🏻♀️