Ben solağım eşim de solak ikimizin de dedesi solakmış birbirimizi nasıl bulduk bilmiyorum ama 9 aylık bebeğim de çok büyük ihtimalle solak olacak çünkü hep sol elini kullanmak istiyor. 30 yaşındayım henüz hiç bir zorluğunu yaşamadım iki elimle de her işi yapabiliyorum yemek yemek vs bi tek makas tutarken bi tık zorluyor o da sağı da kullanabildiğim için sağ elimle makas kullanıyorum. Solaklar zeki olur derler sanatsal ve pratik zeka olurlar bence tedirgin olmak yerine sevinmelisiniz farklılıklar güzeldir ben bebeğim solak olduğu için çok mutluyum nedense farklı olması benim hoşuma gidiyor