Ballloglum hayır canım alakası bile yok günlük hayatını neden zorlaştırsın ve saçma yani neden üzüldünüz? benim oğlumda 6 yasında solak. asla sağı kullanması için zorlamayın. yemeği solla yer makası solla keser sol ayak top oynar. hatta şöyle söyleyim. tuvaletten sonra sağlak oldugumuz için solla tahretleniyoruz ya mesela o direkt olarak sağ ile tahretleniyo. tüm vücudu ona göre hareket ediyo. sizin üzüleceğiniz veya müdahale edeceğiniz bi durum yok merak etmeyin