Zlm az önce boya yaptırdım sol eliyle boyadı ama sağ eline Al dediğimde aldı biraz da onunla da boyadı. Ama topa vururken sol ayağıyla hep vuruyor güçlü vuruyor ama sağ ayağıyla vurduğunda çok güçsüz vuruyor. Yani solak gibi duruyor. Ama yazı yazarken en azından sağı ile yazsa iyi olurdu