Oğlum 3 yaş 3 aylık, topa sol ayağıyla vuruyor, boyama karalama yaparken çoğunlukla sol elini kullanıyor az önce sağ eline kalemi verdiğimde biraz onunla da boyadı ama sonra yine sola aldı baktım daha rahat boyuyor. Oğlum büyük ihtimalle solak. Ama sağlak olmasını isterdim. Günlük hayatında zorlanır mı ? Makas tutarken yazı yazarken sınavlarda falan solak olması hayatını zorlaştırır mı ? Az bişey üzüldüm aslında . Neden bilmiyorum belki saçma ama 🙂 bu arada eşimin babası da solak genetik sanırım. Biz de hiç yok solaklık. Günlük hayatını etkiler mi ?