carpediemm1 Bende aynı şekilde her şeyden fazla fazla aldım liste tutuyordum eksik hiçbir şeyim kalmasın diye sonra evlendim kayınvalidem evime geldikçe her şeyimi kıskandı bir daha gittiğimde eşyalarımın aynısını evinde görmeye başladım ama bir kere yüzüme kızım her şeyini ne güzel yapmışsın güle güle kullan demedi sonra kardeşinin oğlu evlendi kızın çeyizi yoktu durumu olduğu halde yok demeyecek kadar yapmış evi bomboş kalmıştı çeyiz serildiği halde o geline omzuna kadar bilezik takıldı , eşyaları 3 sene içinde yenilendi yani çok açık ve net yapmayan kıymetli oluyor😂