seyma51 ya zaten çeyiz dizerken hep ölçülü davrandım, aile evimdeki deneyimlerime göre hareket ettim çok şükür 6 yıl oldu hiç kullanmadığım kenarda eskiyen bir şeyim olmadı. Ama eğer en başa dönecek olsaydım, kitaplığı da çeyiz alışverişi ile beraber alırdım ve mutlaka kapaklı bir kitaplık tercih ederdim. Evlendikten 1 yıl sonra aldım, kitaplarım kolilerde bekledi. Çocuklar olduktan sonra da hep döktüler kitaplarımı yerlere, 2 yıl onunla uğraştım, şimdi de tırmanıyorlar merdiven gibi. Tozlanması da cabası, bütün kitaplarım jet hızıyla eskidi maalesef tozlandıkları için. En büyük pişmanlığım açık bir kitaplık almak oldu yani kısaca 🥲