seyma51 çeyiz almadım hiç çeyizim de olmadı. Evlendikten sonra evi tuttuk ve mobilyaları eve göre aldık. Hiçbirşeyimi gidip de mobilyacıdan takım almadım. Herşeyi kendim seçerek ayrı yerlerden aldım.
Kesinlikle alacağım şeyler;
- Robot süpürge roborock
- Miele çamaşır ve kurutma makinası
- Şarjlı kuru ıslak dikey süpürge philips
- Jumbo da beğendiğim bir set var o
- Tefal ingenio serisi ve döküm tava tencere
Bu arada bunların çoğu evde var memnun olduğum için yazdım.
Almayacaklarım ise granit tava tencere ve ucuz plastik kaplar kapaklı. Hepsini tupper alırdım.