Cnskplnozk Scb geçen ay nimendix i oldu bu ay bexseroyu olduk nimendix ates yapmadı bakalım bu yapıcak mı
-erCansu- Cnskplnozk canm bizde asi yaptirmadan ilac verdik sonrada 6 saat arayla verdik evet vermessen 40 dereceyi bile gorursun demisti doktorum sadece ikinci gun 37.5 civari ates oldu oda ustunu inceltince dustu benmde ikimci dozu var bu ay yinede korkuyorum 😂
Cnskplnozk -erCansu- bende doktora gitmeden verdim altı saat arayla vericez bugün inşallah çıkmaz bizimde ateşimiz geçmiş olsun canım sizede şimdiden
Scb Cnskplnozk anladım nimenrix yapmiyomus bexero yapıyomuş inşallah kolay atlatırsınız bende bexero dan korkuyorum
Cnskplnozk Maviskizimm umut ediyorum bizimde çıkmaz inşallah calpol verdim bakalım gün içinde de vercem
Cnskplnozk Sebnemdeniz bizde aşıdan bir saat önce verdim şimdilik 37.2 ateşi kontrol edicem 6 saat arayla vericem calpolu de inş çıkmaz doktorumuzun çocuğunda 39 a kadar yükselmiş
Cnskplnozk Scb aynen nimenrix çoğunlukla yapmazmış doktor olursa verirsiniz demişti o zaman ama bexsero yapılcağında gelmeden verin ateş düşürücüyü dedi verip götürdüm 4 saat oldu yapılalı olmadı ateş bakalım inş olmaz sonrada kimsenin bebişinde olmasın 😔
Cnskplnozk Arenn geçmiş olsun canım inşallah biran önce düşer ve normale dönersiniz bakalım şimdilik bizde yok ateş yaptırmadan bir saat önce verdim calpol daha sonraki saatlerde nasıl bilmiyorum
Arenn Cnskplnozk bizde aşı olur olmaz hastanede verdik ama gece ateşlenmeye başladı werdim hemen calpol ertesi gün çok mızmızdı sürekli ağladı bugün iyiydi şükür ilk gece ateş yptı 2. Gece 37 ydi takip ettim sürekli şükür kendine geldi
Cren Cnskplnozk ikinci dozunu dün yaptırdık ve ilkindede bundada çok ateş ve huysuzluk yapıyor bizde 2 gün sürüyor ama bebekten bebeğe değişir canım
Cnskplnozk Cren aynen bebekten bebeğe değişiyo canım akşama kadar bir şey yoktu ama akşamdan beri 37.3 37.7 arasında gidip geliyor bakalım gecemiz nasıl olacak
Cnskplnozk Ayse42mert meningokok aşısı bu menenjit aşısının farklı bir çeşiti diye biliyorum a grubu b grubu diye ayrılıyor a grubu 2+1 doz yapılıyo b grubu 3+1 doz yapılıyo gecen ay nimenrix yapıldı o 285 liraydı bugün bexsero yapıldı 400 lira verdik
Saraninannesi Cnskplnozk rotarixle bexsero ayni anda oldu kizim 3 aylikken eve gelir gelmez ates dusurucu verdim birseyi yoktu ilk ama aksam ateslenmeye basladi sabaha kadar ara ara cikti ertesi gune birseyi yoktu yalniz her asi sonrasi huzursuzluk uykusuzluk 2-3 gun suruyor.
Esrayardm @Cnskplnozk bence bebekten bebeğe değişiyor ateş ve huysuzluk durumu. 2 doz yaptırdık hastanede. Ası vurmadan önce ateş düşürücü verip öyle asiyi vurdular. Akşam da hafif ateşi çıkmış oluyordu (maksimum 37.8 oldu) o zaman bende biraz ateş dusurucu vermistim ertesi gününe biseyi kalmamıştı.
Elakck1_ Cnskplnozk. Benimde 6 aylık kızım her aşıya gitmeden önce bi fitil veriyorum ne ağrı oluyor nede ateş cok şükür 🙏
esin_11_23 Cnskplnozk benim kızıma ates yapmadi ama cok huysuz oluyor zaten vurulan yerde 1 ay boyunca beze oluşuyor. Üstünü giydirirken ve çıkarırken oraya denk gelince pantolonun lastigi aglio.
Emreersavas Cnskplnozk oğlum 7 aylık bugün yaptık. Şu ana kdr ateş yapmadı bi sıkıntı yaşamadık. Zaten diş çıkarıyor ondan huysuz.
Emreersavas Cnskplnozk ve biz ateş düşürücü vermedim.bizim Dr gerekmedikçe vermeyin boşuna dedi. 37.5 üstünde olursa verin dedi. Bence gitmeden yaptırmayın derim.