2 gecedir uyku yok bizde ateş ve ağlama 7. Ayda da olmuştuk o zamanda aynı olmuştu şimdi 9 aylık 2 gündür hayat zehir oldu resmen yaşına girince 1 doz daha war sanırım söylicrm dr a olmasak olur mu diye zaten mızmız bir çocuk hepten delirtti resmen diğer hiç bir aşı dokunmamıştı bu arada sadece bexsero da sıkıntı yaşadık