Yekyek12 Cnskplnozk iki gün sürebilir huzursuzluğu huysuzluğu. İlk gün ateş yapıyor. Geçmiş olsun şimdiden🙏
Aslimoktay Yekyek12 ben 37.2 iken fitil verdim. Acaba yanlış mı yaptım? İlk etapta şurup mu verilmeli? Ateş 1 gün mü ?
Cnskplnozk Cren aynen bebekten bebeğe değişiyo canım akşama kadar bir şey yoktu ama akşamdan beri 37.3 37.7 arasında gidip geliyor bakalım gecemiz nasıl olacak
Cren Cnskplnozk bizim 38.3 e kadar çıktı canım bu sefer inşalah artmaz sizinkii dün gece her alarmlı gibi her saat başı ateş ölçtüm 🤦🏻♀️
Arenn Cnskplnozk bizde aşı olur olmaz hastanede verdik ama gece ateşlenmeye başladı werdim hemen calpol ertesi gün çok mızmızdı sürekli ağladı bugün iyiydi şükür ilk gece ateş yptı 2. Gece 37 ydi takip ettim sürekli şükür kendine geldi
Cnskplnozk Burcuveburcum bizde de sabahtan akşama kadar yapmadı ateş zaten ilaç verdim ama 9 dan sonra 37.7 i gördük
Cnskplnozk Cren 1den beri ateşimiz yok ama üstünü ince giydrdim tetikte bekliyorum bende eşimle dönüşümlü bakıyoruz uyanık kalarak