ikizlimom ben de çocukları doğurduğuna pişmansın diye anladım baştan. Eğer vurduğuna pişman isen bir daha vurma. Başka ülkede olsan sert vurdum tarzı açıklama ndan sonra o çocukları senden alırlar. Ben de sokakta görsem dalarım şahsen çocuğuna sert vurana. Çocuğa hiç vurulmaz. Kediler 2ayda yürür tüm hayvanlar kısa sürede dünyaya uyum sağlar çünkü gelişir. İnsan öyle bı anda gelişmiyor. Onlar herşeyi oyun sanıyor. Boşuna anlatma öyle böyle hepimiz aynı durumdayız. Bı de burda sana hak veriyorum diyenler olmuş. Çünkü onlar, da çocuklarına şiddet uyguluyor. Çocuklar kimsenin malı değil onlar toplumun bı bireyi herkes bunu böyle bilsin. Bizim bı ablanın araları 2yas çocukları vardı. Büyük olan aşırı yaramazdı. Ona vurıyordu. Çok tepki veriyordu komşular. 9yasına geldi hep vurdu o çocuğa. Çocuk lösemi oldu vefat ettı. Ve o kadın çocuğuna vurduğu için kendini hiç affetmedi. Belki çocuğuna vurmasa idi lösemi olup ölüp gitse bile diğer evladına baglanırdı. Ama bağlanmadı. Kafayı yedi gitti