Daha bugün eşime ikiz annesi görsem yolda parkta vs kendimi yerlerine koyup düşünürüm ne kadar da zorlanıyorlardır kim bilir dedim. Çünkü oğlum sanırım ikiz çocuklara bedel. 🙂↕️ Allah yardımcımız olsun. Kızım da hiç zorluk çekmemişim ama oğlum benim imtihanım diyorum ve sizi çok iyi anlıyorum