ikizlimom yorgun olabilirsiniz, biraz nefes almak isteyebilirsiniz ama bunları yapamamanızın sebebi çocuklarınız değil, eşinizdir. Bence eşinizle konuşmanız gerek. Kızım doğduğundan beri yemeğimi/çayımı/kahvemi hep soğuk yiyorum/içiyorum ya da içmiyorum. Küçücük bir çocuğa vurmanın asla kabul edebilecek ya da savunulacak bir tarafı yok. Burada vurmanızı şu ya da bu bahanelerle savunan annelerin de destek alması gerekiyor kesinlikle.