ikizlimom sizi ne kadar zorlarlarsa zorlasınlar yaptığınız yanlış. Çoğu kişi e anneyiz biz arada vurulur minvalinde yorum yapmış üzülerek okudum. Çocuklarına ayrı, bu çocukların tramvayla büyüyüp çocuklarımızın karşısına çıkacak olmalarına ayrı üzüldüm. Yaptığınız Türk Ceza Kanunu kapsamında da suç. Hem de nitelikli bir suç. Vicdanınız engel olmuyorsa bu engel olsun. Büyük ihtimalle desteksiz büyütüyorsunuz eşinizden de beklediğiniz yardım gelmiyorsa haklısınız çok zor durum. Ama vurulmaz bebeğe çocuğa.