Yaademm aslında en önemli şey moral ama birde o ilaç hormon ilacı olduğu için insanı daha çok etkiliyor ben baya depresyona girmiştim olmayacak diye. Sonra bıraktım bi tatile falan gittim kafam çok rahattı o ara kendiliğinden olmuş bile hastayım diye hastaneye gitmiştim hamileymişim🥹 ve kızım doğdu şuan 5,5 aylık çok şükür. Üzülmeyin demek isterim ama insan engel olamıyor o iğneler ilaçlar hem vücudu yoruyor hem psikolojiyi . İnşallah sizin de hemen tutar hiç belli olmaz kendinizi rahat bırakmaya çalışın