Sese bende cuma günü başladım canım ilaca sabah akşam içtim salı günü kontrole çağırdı 2 tane yumurta var sağ ve solda dedi 10 gün değerlendirme yap bir gün arayla dedi ben ovulasyon testi de denedim ama yumurtlamayı bulamadım sen hatirliyomusun kaç gün sonra olmuştu o ağrı ilaç bittikten sonra dua et olurmu benim mucizemde bana tutunmuş olsun 1 yılı aşkındır deniyoruz 2 kimyasal gebeliğim var artık cok yoruldum 😔