atlass1 Yaademm 2 sene önce bu ay kullanıp kasımda hamile kalmıştım ama kimyasal oldu olmadı. Daha sonra aralık ocak kullandım tamam bitti kullanmayacağım dedim şubatta kullanmadım martta hamile olduğumu öğrendim kasımda oğlumu kucağıma aldım şükür🙏🏽 etkili bir ilaç
asennaa Yaademm ama ayriyeten sonraısnda çatlatma iğnesi yapıldı kullandıktan sonra, ikisiyle birlikte oldu. Geçen sene haziranda kullandım, haziran sonu iğne yapıldı temmuzda hamileydim, inşallah siz de faydasını görürsünüz
Yaademm atlass1 yaa inşallah bendede işe yarar çok istiyoruz ne zamandır deniyoruz olmuyo bugün basliycaz ilaca inşallah olur dua edin olur mu bende buraya hamileyim yazabiliyim
Yaademm asennaa ben sordum doktora iğne vermiycem şimdi dedi daha önce 2 kere kullandım klomen hiçbir işe yaramadı bugün kullanmaya basliycam inşallah olur dua edin olur mu kimin kime duası tutar belli olmaz
Yaademm asennaa merhaba ilacı kullandığınız zaman yumurtlamayı kaçıncı gün gördünüz hatirliyomusunzu fark oluyomu acaba zamanlarda önce yada sonra
Yaademm asennaa ne kadar süredir korunmuyodnuz acaba ilk kullanımda hamile kalmışsınız çünkü bizim 1 yılı geçti
asennaa Yaademm korunmama kasım gibi başladı, mart-Nisan gibi klomeni denedik iki defa, tutmayınca femara
crybaby Yaademm 3 ay sonunda devam edemedim psikolojik olarak etkilendim 5. Ayda doğal yollardan oldu
Yaademm crybaby bende şuan çok kötüyüm olmazsa çok yikilicam galiba zaten çok zordu şuan daha zor gibi