irtel Anne olmak muhteşem ama önce, keşke kendi çocukluğumu şefkatle yaşayabilip, sonra yetişkin sonra anne olsaymışım. Küçükken bile olgun olmak zorunda olup aynı yükle tekrar bir sürece girmek boyun büküyormuş.. Ama kızım iyiki doğdu ve benim bebekliğime o kadar benziyor ki onu çokça öpüp sarmalıyorum, doyasıya yaşasın 🌹