irtel 8 yıllık bir hastane serüveni sonrası tam umutlarımızın bittiği anda geldi Umut ’um.Anne olmaktan o kadar mutluyum ki ,kelimelerle tarif edemem.Bazen ona yetemediğimi düşünsem de,bence biz iyi bir ekip olduk oğlumla.Sanırım tek çözemediğim şey,1 buçuk yaşından sonra ki uyku düzeni 😂 2 yaşla gelen güncellemeler muhteşem ötesi.
Ya her şey bir yana,annem diyip sarılışı,öpüşü,gülüşü,yeni yeni kelimeler söylemeye çalışması,oyunlar kurması,oyunlara beni dahil etme çabası,bulduğu her çiçeği anne bak çiçek sen diye bana getirişi…. Anne olmak zor ama gülüşü yeter 🥰 iyi ki varsın canım oğlum 🩵
Kendime asla zaman ayıramıyorum,ondan önce sene de 15 kitap okuyan ben (çalışan ben) şimdi evde onunla pinekliyoruz 😂 ama onun kitapları her gün itinayla okuyoruz,bence o da sayılır 🙋🏻♀️