irtel 36 yaşımda anne oldum. Bir yandan son birkaç aydır bebek istiyordum ama Hamile olduğumu öğrendiğimde içten içe çok mutsuz oldum. Sonra bebeğim doğdu. Şimdi 5.5 aylık. Harika bir hayatım vardı. Eşimle 6 yıldır evli, 10 yıldır birlikteyiz. Çok gezdik, ben yemeye, içmeye, keyfime çok düşkündüm. Çok sorumsuz, çok eğlenceli bir çifttik. Çok mutluyduk. Şimdi çok daha mutluyuz. Nasıl oldu da bu hale geldik anlamıyoruz 😬😃 mesela hayatımızın altı üstüne geldi ama çok hala çok eğleniyoruz sadece eğlence şeklimiz değişti 🤦♀️ iyi ki doğmuş kızım. İsteyen herkese nasip olsun. Çok zor bir o kadar keyifli. Müthiş bir duygu…