Merhabalar, benim oğlum şu an 23 aylık iki ay önce kestim sütten. Kademeli olarak kestim ben. Gece beslemeyi 1 buçuk yaşında bırakmıştık zaten. Gündüz emziriyordum sadece günde 3 kez emziriyorsam ikiye düşürdüm sonra bire derken sonraları iki günde bir kez emzirmeye başladım sonra da kestim çok kolay oldu benim için. 🌸