mahfat Merhaba.Kizim ayın 5 inde 27 aylık olacak.Tam iki yaş olduğunda anlatmaya çalıştım,artık meme de süt bitiyor,sen buyudugun icin süt de bitecek bay bay yapicaz,diye.Cok şükür bugüne kadar yemesinde ve uykusunda problem olmamıştı hatta geçtiğimiz mart ayinda tam 1,5 yaşındayken gece emmesini kendi bıraktı.5 gün önce kendisi meme yok,süt bitti,deyince ben de devam ettirdim.Gun içinde soruyordu ama ısrar etmedi sadece uykusu geldiğinde biraz mizmizlandi o kadar.Onceden ağlıyordu meme yok deyince veriyordum.Bugun 5.gun bitti ve hiç emzirmedim yine soruyor anlatıyorum sonra vazgeçiyor.Her meme istediğinde kendisi kucak istedi,kucaklastik yada su istedi bu şekilde 5 günü bitirdik ve sanırım artık komple bu süreç sona erdi.Aslinda üzgünüm çünkü ben hiç hazır değildim 🥺 ama hep dua ederdim kendisi bırakmayı istesin diye.İnsallah hayırla sonuclandi diye düşünüyorum.