Kademeli olarak azalttım, aylar öncesinden gece emmesini bıraktık. Bir kaç aydır sadece sabah uyandığında 2 kez, öğlen uykusundan önce ve gece yatarken emiyordu. Sonra öğlen uykusundan öncekini bıraktık. Gece yatarken emzirmeyi bıraktık. En çok zorlandığımız sabah uyandığındaki emme süreci oldu çünkü gece boyu acıkıyordu baya. 19 aylıkken tamamen kestim ilk 3 gün zor oldu ama alıştı. Sabah uyanır uyanmaz meme dediğinde hemen kahvaltıya koşarak aştık bu durumu da.