_mom ya ben sık yapıyorum gibi davranıyor herkes çevremde ama haftada iki kez ev süpürüyorm oda her zman büyük süpürge değil.uc ayda cam perde yapıyorum herkes diyor yapma eee diyorum boku mu çıksın ama benim en başta kuralım evim toplu olacak dağınık olmayacak yorulmuyorm aslında karskterimde var bu planlıda olunca Yolunda gidiyor ama herkes yapma deyince acaba boşuna mı uğraşıyorum diyorum bence fazla yapmıyorm.ideal diye düşünüyorum