nazlik benim kızım 5 aylık oldu yalan değil 3,5 ay annem genelde yanımdaydı, Allah ondan razı olsun… benim yetemediğim yeri o yaptı o da yalnız yaşıyor zaten o yüzden sorun olmadı. Ama o varken de şu anda da iş yapmadan emzirme alt alma işini bitiriyorum. Yavaş yavaş anne kucağında bebek oturma destekli şeylerinde yanıma alıyorum. Valla beni izlerken baya oyalanıyor çok şükür annem iyi ki böyle alıştırmama yön göstermiş. Evde yatarken bu kadar oyalanmıyor, öneri olsun. Daha da büyüüdkçe dahil olur🤲🏻🤲🏻